Youtube kanal

Najbolji u gospodarenju otpadom

nazivSlike

STP

nazivSlike

Zagreb

nazivSlike

SASO 2016.

nazivSlike

STP kompozicija

nazivSlike

Jastrebarsko 2016.

nazivSlike

1.st self-loading abroll-presscontainer

nazivSlike

1. mobilna pretovarna stanica

nazivSlike

Mimohod 2015.

nazivSlike

Daruvar 2015

nazivSlike

Jastrebarsko 2015

nazivSlike

IKEA Hrvatska

nazivSlike

Makarska

nazivSlike

Razvrstavanje građevinskog otpada na lokaciji

nazivSlike

Eko Oskar 2012.g.

nazivSlike

DM Green City Project Award 2012

nazivSlike

Energetika 2012

nazivSlike

Avermann RM-20

nazivSlike

MOLOK vozila

nazivSlike

Prvi zeleni plutajući otok u RH

nazivSlike

Compolux u Green Gold-u

nazivSlike

Prvak turizma 2009. i 2010.g.

nazivSlike

Bol na Braču

nazivSlike
Polupodzemni sustavi
Kante i kontejneri
Preskontejneri
Kontejneri
Usitnjivači
Industrijski strojevi
Plutajući pontoni
Liftovi za kontejnere
Kućni ljubimci
Medicinski otpad
Usluge
Ponuda kamiona

MOLOK Polupodzemni sustavi

csm_Molok_certificate_with_logo_047f561be6.jpg  MOLOK 2017.jpg   

www.molok.com

Volja za razdvajanjem otpada u nastanku postoji. Građani su uvidjeli da je taj princip najefikasniji, najjeftiniji i konačno najjednostavniji. Treba imati samo prikladan prostor...

Upravo je prostor bio kamen spoticanja kada su u pitanju zeleni otoci. Odvojeno prikupljanje u kantama različitih boja lijepo izgleda na papiru, ali u praksi on jednostavno ne funkcionira. Kante u bojama zauzimaju prostor kojeg i ovako nema dovoljno (bilo da se radi o haustoru ili okućnici), odvozi su skupi i neefikasni, sirovina se krade, kontejneri se trgaju, a za velike kontejnere jednostavno nema dovoljno mjesta. Je li to nemoguća misija unatoč dobroj volji?

Finski polu-podzemni sustavi već 25 godina ljude vraćaju prirodi i njezinim zakonima. Koriste četiri prirodna fenomena: gravitaciju (koja sabija otpad, te oslobađa pritom i do 30% kapaciteta), temperatura tla ili vode (hladi pohranjeni otpad i usporava razvoj mikroorganizama uzročnika neugodnih mirisa), fizikalno svojstvo zraka gdje je CO2 teži od O2, pa se eventualna vatra u spremniku guši, konstrukciju probavnog trakta većine živih organizama koji se hrane na jedan otvor, a prazne na drugi, omogućujući pritom uvijek čist otvor za ubacivanje. MOLOK u tome ne samo da je uspio, nego je postavio standard koji pokušavaju slijediti mnogi. Njegovi uniformirani polupodzemni spremnici postali su ukras prostora u kojem su postavljeni, a najvažniji čimbenik njegove tolike popularnosti je upravo njegova jednostavnost, visok nivo higijene i činjenica da ga ljudi vole. Na mjestu 1100l kontejnera na koji smo navikli, MOLOK nudi 6 puta već kapacitet (vidi lijevo)! Uštede u prostoru još su impresivnije spoznajom da MOLOK ne treba pristupni put da bi ga ispraznili ili razne kućice, stalke i nadstriješnice da bi ga pokušali zakloniti, jer vam se estetski ne uklapa u vizuru ostalog prostora.

Prvi MOLOK polu-podzemni sustavi implementirani su 2009. godine u Velikoj Gorici, slijedila je Koprivnica, Marija Bistrica, Čakovec, višestruki "šampion turizma 2009. i 2010." -Bol na Braču, te  poznata turistička destinacija Novalja na otoku Pagu, kao i grad Pula. Rezultat je posvuda isti. Veća efikasnost, lijep i uredan okoliš, velik kapacitet na malome prostoru i sveopće oduševljenje građana. Osim čistom sirovinom, koja je sada sigurna (nema krađe) smještena na tihom, hladnom i tamnom mjestu, komunalcima se svidio i postupak pražnjenja (koji traje ispod 2min za 5m3 kontejner) kao i činjenica da ne moraju investirati u neka nova specijalna komunalna vozila, već mogu koristiti postojeća s kojima su do jučer skupljali zvonaste kontejnere ili glomazni otpad. 10 godina jamstva investitorima osigurava miran san.

Predrasude su nužno vezane uz iskustvo koje je kada je otpad u pitanju, vrlo negativno. MOLOK je razuvjerio mnoge skeptike i uvjerio ih u činjenicu kako smeće nije smrdljivo, prljavo, ružno, niti njegovo odlaganje bučno. Također je pokazao kako zeleni otoci ne zahtijevaju stotine kvadratnih metara prostora,  ne vrijede bogatstvo, već vrijede koliko i postojeći, ako u cjenovni odnos stavimo kapacitet. Pražnjenje tiho, jednostavno i brzo te daleko efikasnije uz primjenu postojećeg voznog parka. Uvjerio ih je i da je daleko otporniji na vremenske neprilike, more (sol) i delikvente. Ne zaboravimo da su sustavi postavljeni u Finskoj prije 25g. još uvijek u upotrebi! Tajna je u promišljenosti, jednostavnosti, suradnji s prirodom.

MOLOK ljudi vole.